2018-04-02

Մեքենաշինություն


1.Հայաստանի տնտեսության մեջ ինչ տեղ է գրավել մեքենաշինությունը:

Մեքենաշինությունը Հայաստանի տնտեսության մեջ գրավում է առաջին տեղը բոլոև հիմնական տնտեսական ցուցանիշներով:

2.Բնութագրե՛ք և գնահատե՛ք մեր երկրում մեքենաշինության զարգացման պայմանները:

Մինչխորհրդային Հայաստանում մեքենաշինության ճյուղն ըստ էության բացակայում էր իսկ խորհրդային տարիներին այն դարձավ արդյունաբերության առաջատար և ամենաարագ զարգացող ճյուղը:Մեր երկրում մեքենաշինության զարգացման պայմանները 1%-ից քիչ է գնահատվում: Հիմնականում մեքենաները արտադրվում են այլ երկրներում:Մեքենաշինության առաջին գործարանները հիմնադրվել են 1940 թվականներին ապա դրանց հաջորդող 3-4 տասնամյակների ընթացքում մեքենաշինության ճյուղն այնքան զարգացավ, որ երկրում տրապետող դիրք գրավեց: Սակայն մեքենաշինության ճյուղն աստիճանաբար բացակայում էր, քանի որ ըստ երևույթի կա մի կարևոր պայման ինչպիսին սև մետաղների արտադրությունն է, Հայաստանում գրեթե բացակայում էր:

3. Թվարկե՛ք ՀՀ մեքենաշինության գլխավոր ճյուղերը և արտադրությունները:

Դրանք երեքն են՝.
Առաջին՝ արագ աճող աշխատանքային ռեսուրսները.
Երկրորդ՝ հանրապետությունում թողարկվում էին գրեթե բոլոր հիմնական նյութերը, որոնք անհրաժեշտ են մեքենաներ արտադրելու համար՝ պղինձ, ալյումին, էլեկտրալարեր, պլաստմասսա, ապակյա թելեր և այլ մեկուսիչ նյութեր, տեխնիկական բյուրեղաքարեր, լաքեր, ներկեր և այլն:
Երրորդ՝ մեքենաշինական արտադրանքների նկատմամբ մեծ պահանջարկ էր ներկայացնում որ միայն տեղական, այլ նախկին ԽՍՀՄ տարբեր հանրապետությունների և արտասահմանյան բազմաթիվ երկրների տնտեսությունը:
Հենց այս գլխավոր պայմաններն են որոշվել մեր երկրի մեքենաշինական համալիրի արտադրական դիմագիծը և ճյուղային կառուցվածքի գլխավոր առանձնահատկությունները:
Մեր երկրի մեքենաշինության ճյուղային կառուցվածքի գլխավոր առանձնահատկությունը ոչ մետաղատար, գիտատար և աշխատատար, արտադրական բարձր մշակույթ պահանջող ենթաճյուղերի գերակշռությունն էր:

Комментариев нет:

Отправить комментарий