2015-03-01

Իմ գրադարանը

Իմ գրադարանը

Տիգրան Հայրապետյան գրադարանի իմ առաջին կարդացած գիրքը դա Ալիսը Հրաշքների աշխարհում գիրքն էր այն ինձ շատ դուր եկավ այն հեքիաթային,արկածային,կախարդական գիրք էր և ես այդպիսի գրքեր շատ եմ սիրում:Իմ երկրորդ գիրքը դա Օզի կախարդն էր այս նույնպես շատ հետաքրքիր,արկածային և կախարդական գիրք էր  և ես նաև այդ գիրքը նմանեցրեցի Ալիսը հրաշքների աշխարհում գրքին:Երրորդ գիրքս դա Հայդին էր այս գիրքը մի որբ աղջնակի մասին էր ով կորցրել էր ծնողներին և ապրում էր պապիկի տնակում:Ճիշտ է սա կախարդական չէր բայց հետաքրքիր գիրք էր:Չորրորդ գիրքս դա Լուիսա Մեյ Էլքոթի Փոքրիկ տիկիններն էր այս գիրքը պատմում է 4 աղջիկների մասին և քանի որ այս գիրքը ես վաղոցվանից եմ կարդացել այդքան էլ չէմ հիշում:Ապա կարդացի Ֆերդինանդ անունով թռչով վիշապը հայրը և երկու աղջինկները ուզում են հասնել Ֆերդինանդին որպեսզի իրենց երազին հրեշ չլինի: Հետո կարդացի սարսափ գիրք երկվորյակների արևը այն շատ հետաքրքիր էր երկու երկվորյակ երեխանների մասին էր ովքեր սարսափի մեջ էին, մղձավանջի,իսկ հիմա կարդում եմ Դորիան Գրեյի դիմանկարը այն Դորիան Գրեյի դիմանկարի մասին է ինչպես հուշեց վերնագիրը, և բոլորի կարծիքով Դորիան Գրեյը հիասքանչ բնորդ էր բայց ես դեռ չեմ ավարտել այդ գիրքը այդ իսկ պատճառով էլ ես չգիտեմ պատմվածքի ավարտը:
2016 Նոյեմբեր
Հիմա ես կարդում եմ Այֆոնս Դոդեյի Ջեկը պատմվածքը այ գիրքը մի փոքրիկ տղայի մասին է ում ծնողները ապրում էին հիանալի բայց իրենց տղային անսրտորեն գցում են մանկատուն:Այդ տղան իր դառը կյանքը ապրելով ավարտին մահանում է:

Комментариев нет:

Отправить комментарий