2015-02-22

Անեկդոտներ





  Անեկդոտներ




Ապարանցու քարտը վառվումա զանգումա պաժառնի:

Ապարանցին գնում է վարսավիրանոց, հարցնում է,թե մազ կտրելն ի՞նչ արժե: Վարսավիրը պատասխանում է. 
- 1000 դրամ: 
Ապարանցին ասում է. 
- դե ինձ 400 –ի կտրի:

Ուռած զրոն (Օ) հանդիպումա ութին (8), ասումա ախպեր խի ես գոտին էտքան ձիգ կապել?

Ապարանցին ուրախ գալիսա տուն կնգան ասումա գիտես էս օր 100 դրամ եմ աշխատել կինն էլ ասումա էտ ոնց? դե մարշուտնու ետեվից վազեցի մնաց ինձ, կինն էլ ասումա այ աննորմալ տաքսու ետեվից վազեիր 1000 դրամ կմնար քեզ:

Ապարանցին իմանումա,որ Ղարաբաղ պատերազմա զանգումա միլիցաություն:

Աբարանցուն հարցնում են,որ քեզ անեկդոտ են պատմում ինչքան ես ծիծաղում?
 Ասումա 2 անգամ,ասում են ետ ոնց?ասումա դե մի հատը ընդանուրի հետ մի հատնել,որ հասկանում եմ էտ վախտ:


Ադամը Եվաին հարցնումա.Դու ինձ սիրում ես?Եվան ասումա բա էլ ում սիրեմ?

-Լսիր, կինդ ման է գալիս,-ասում է մի ապարանցի մյուսին, իսկ սա ասումա-Խի՞ քոնը չոչա անում:

Մի մարդ մտնումա Ռեստորան ասումա մատուցողին,
- դոք սառը կոֆե ունեք 
մատուցողը ասումա
- այո 
էս մարդը ասումա 
-դե տաքացրու բեր:

Ապարանցին ընկնում ա ընկերոջ ջրերը, խեղդվում ա:

Ապարանցու գլխին ծիտը ծռտումա, ասումա լավա կովերը չեն թռնում

Ապարանցին գնումա եկեղեցի տեր-տերը ասումա.
-մոմ տամ վառես
 էս Ապարանցին ասումա 
-չէ մերսի ես բատարե ունեմ

Էս Ապարանցին փողոցով քայլելուցա լինում պատուհանից տենումա մի կին սպանումա իր տան մոծակներին ասումա.
-Մի սպանեք ձեր տան մոծակներին չէ,որ նրանց մեջ ձեր արյունն է հոսում:

Ապարանցուն հարցնում են
Փողերտ,որ բանկում ես պահում
ասումա 3 լիտրանոց

Ամերիկացին գալիսա Ապարան տեսնումա դիմացից մարդ ու կին են գալիս.
Մոտենումա սրանց ասումա
-Excuse me... 
-Ինչ? 
Ես Ամերիկացին փորձումա Ֆրանսերեն հարցնի ելի ես մարդը չի հասկանում. Իապաներեն,Ճապոներեն տեսնումա չէէ սրանք չէն հասկանում Ձերքը թափա տալիս գնումա:Կնիկը ասումա.
- Այ մարդ ես,որ ասում էի մի հատ օտար լեզու սովորի պետք կգա այ էս օրվա համար էի ասում:Մարդը ասումա.
-Էհ հեսա Էսի 10 հատ օտար լեզու գիտեր ինչ օգուտ ստացավ:

Ապարանցին նայումա արագ ընթացող Տրոլեբուսին զարմանումա: 
-Էս,որ կապածա սենց արագա ընթանում բա,որ կապած չլնի ինչ կանի?

Ապարանցին նամակա գրում տուն 
"Մամ ջան ստեղ 3 հոգի հայ ենք. Ես ու 2 հատ Ուզբեկ."

Էս Ապարանցին գնումա ստադիոն ծանոթ մարդա տենում ձեռքերով բարևումա ստիպված սաղ ստադիոնը բարևումա:

Էս օձն ու ոզնին ամուսնանում են փշալար են ունենում:

Ապարանցին ծիծակ կոշիկա հագնում աչկերը մրմրումա:

Դասատուն մտնումա դասարան սաղ կանգնում են ասումա թող սաղ նստեն բայց նա ով էշա թող կանգնած մնա:Սաղ նստում են մի տղա կանգնածա մնում,դասատուն ասումա տղա ջան դու էշ ես ասումա ոչ դասատուն ասումա բա խի ես կանգնած մնացել էս տղեն ասումա դե ասեցի ձեզ մենակ չթողնեմ:

Ապարանցի հերն ու տղեն մարշուտկով գնում են, հենց տղեն ուզումա կանգնացնի հերը ասումա << Հլը սպասի տենանք կֆայմի կայնի թե չէ>>:

Ապարանցու նասկին ծակվումա էս ապարանցին պչումա,որ տենա որտեղիցա ծակվել:

Ապարանցու կնիկը երեխայա սպասում վրեն գրում են շուտով:

Ապարանցին նոր հեռուստացույցա առնում հարևանները հավաքվում են ասում են բա անունը ինչ ես դնելու?Էս Ապարանցին ասումա դե,որ 1 հեռուստացույցսա հորս անունն եմ դնում:

Ապարանցին զանգումա նախարարություն. 
-Բարև ձեզ ես ուզում եմ պատգամավոր դառնամ! 
-Դեբիլ ես? 
-Խի էտի պարտադիրա?

Ապարանցին հայելու դեմը չինգաչունգ է խաղում ու վերջում կրվում է։

Ապարանցին էշը կորցնումա զանգումա տղուն ասումա արի դաշտ էշս կորելա գալիսա տղեն սկսում էն ման գալ ասումա տղեն դու գնա էն կողմուվ ես էլ էն գնում են էս տղեն գտնումա էշին զանգումա հորը ասումա գտել եմ հերը ասում դու գնա տուն միքիչ էլ ման գամ գամ:

Ապարանցու տունը մեղույա մտնում էս երեխեն գնումա հորը ասումա պապ բիլայնից մարդա եկել կոլոտ:

Ապարանցին էշը կորցնումա մանա գալիս մի հատ զեբռայա տենում ասումա յաաա էս սպարտիվնի շալվար էս հագել որ չճանաչեմ?

Մի աղջիկ 3 հատիկ մազա ունենում ասումա ինչ պրիչոսկա անեմ մտածումա լավ կհյուսեմ հետո մեկնելա պոկվում ասոմա վաայ բա էս 2 մազիկս ինչ անեմ մտածումա ասումա լավ էս էլ կկապեմ մեկնելա պոկվում աղջիկը ասումա վաայ բա էս ինչ անեմ ասումա լավ էս էլ կփրեմ:

Իսկ մնացածը այստեղ




    Комментариев нет:

    Отправить комментарий